1. Kompiuterio arba kitos sistemos schema, kurioje blokai su pavadinimais vaizduoja pagrindines sudedamąsias dalis, o tarp jų esančios linijos ir rodyklės rodo ryšius tarp dalių.
2. Programavime algoritmo grafinis vaizdavimas, kai veiksmai rašomi į geometrines figūras, o jų vykdymo eilė nurodoma tas figūras jungiančiomis rodyklėmis.
Naudojami ovalai (paprastai reiškiantys veiksmų pradžią ir pabaigą), stačiakampiai (nuosekliems veiksmams aprašyti), rombai (pasirenkamiems veiksmams išreikšti). Šios figūros būna įtrauktos į tekstų rengyklėse esančius autofigūrų rinkinius.
Pagrindiniai algoritmų veiksmai išreiškiami šitokiomis blokinėmis struktūromis:
a) nuosekli veiksmų seka:
b) veiksmų pasirinkimas (šakojimas):
c) veiksmų kartojimas:
Plg. struktūrograma.